توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
دانشگاه چمران
اهواز
ایران
1377
2
کارشناسی ارشد
دانشگاه خوارزمی
تهران
ایران
1380
3
دکتری تخصصی
دانشگاه خوارزمی
تهران
ایران
1390
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
عالی
خوب
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
رابطه بین ابعاد شخصیت با شایستگی و اهداف پیشرفت
کوثر اشرفی
2
بررسی رابطه ساختاری نیازهای اساسی روانشناختی ، خود تنظیمی انگیزشی و در گیری تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش اموزان
نرگس شاه علی
3
نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی در ارتباط بین کمال گرایی و سازگاری روانشناختی
کامبیز کریمی
4
بررسی رابطه ساختاری متغیرهای آموزشگاهی و انگیزش تحصیلی با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی
محمد ترابی گودرزی
5
بررسی رابطه ساختاری سبک های یادگیری، انگیزش تحصیلی و درگیری های تحصیلی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی
علیرضا عاشقی
6
رابطه نیاز های اساسی روان شناختی و انگیزش تحصیلی با بهزیستی تحصیلی نقش واسطه ایی اعتیاد اینترنتی
اکرم خادمی استانه
7
نقش واسطه ای نیازهای اساسی روانشناختی و هیجان های تحصیلی در ارتباط بین فرهنگ مدرسه و درگیری تحصیلی دانش آموزان
نیلوفر عظیمی
8
بررسی اثربخشی بسته آموزشی کاهش اهمال‌کاری بر کاهش اهمال کاری تحصیلی، کاهش خودناتوان‌سازی تحصیلی و افزایش درگیری تحصیلی دانشجویان
پریسا فروتن بقاء
9
رابطه ساختاری بهزیستی مدرسه،خودتنظیمی انگیزشی، سرزندگی تحصیلی با درگیری تحصیلی دانش آموزان
فاطمه سلاطی
10
بررسی رابطه ساختاری بررسی باورهای هوشی، جهت گیری هدف، با خودنظم جویی شناختی هیجانی بر عملکرد تحصیلی
فاطمه پویان منش
11
ارائه مدل ساختاری رابطه باورهای انگیزشی با سازگار تحصیلی دانش آموزان نقش میانجی گر خودناتوان سازی تحصیلی و جهت گیری آینده
محمدعلی پولادی باغ بادرانی
12
اثربخشی آموزش مهارت‌های کنترل استرس بر استرس تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان
سحر مسجدی
13
بررسی مدل ساختاری خود کار آمدی تحصیلی
حمید هاشمی پور
14
بررسی اثر بخشی پروتکل درمان اعتیاد به اینترنت دردانش آموزان دبیرستانی
شکوفه محمدی
15
کارآمدی مداخله آموزشی ریاضی محور سطح 3 تگزاس با تاکید بر زیر گونه هسته عدد دردانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه در ریاضی
فاطمه قزلباش
16
با سلام و احترام ، پیرو نامه مورخ 17/11/1397 مدیر کل محترم تحصیلات تکمیلی ،جهت اجرای صحیح آئین نامه ها ومقررات آموزشی ، خواهشمند است جهت اخذ مجوز دفاع از رساله و ارسال به داوران محترم موارد ذیل بررسی و درصورت کامل بودن مدارک نسبت به اخذ مجوز و ارسال جهت داوران اقدام شود. 1- داشتن تاییدیه مدر
علیرضا روحی
17
مدل یابی روابط بین باورهای هوشی، باورهای انگیزشی با جهت گیری آینده تحصیلی دانش آموزان متوسطه
سحر صادقی
18
بررسی ارتباط ساختاری سبک های هویت و خود تنظیمی انگیزشی با اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان
امید امیرپور
19
نقش واسطه ای جو سازمانی مدرسه در ارتباط بین خودکارآمدی و بهزیستی معلمان
سیده نجیمه رمضانی فر
20
فرسودگی تحصیلی و ادراکات معلم بادر گیری تحصیلی نقش واسطه ای هیجان مثبت و منفی تحصیلی
مهدیه زارع عبدالهی
21
بررسی ساختاری کیفیت کلاس درس، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان
اسرا فیروزی فر
22
اثرات روش های بخش بندی و افزونگی بر بارشناختی، یادگیری و یادداری درس زبان خارجی در محیط یادگیری چند رسانه ای
سیداسماعیل ترابی
23
نقش واسطه ای طرحواره ها در سبک های دلبستگی و تاب آوری تحصیلی
پانته ا شیرین کلام
24
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر کاهش اعتیاد به بازی کامپیوتری در دانش آموزان پسر شهر کرج
فاطمه قنبری
25
بررسی روابط ساختاری سبک های دلبستگی با طرحواره های ناسازگار اولیه و تاب آوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه خوارزمی
پانته ا شیرین کلام
26
اثربخشی پروتکل درمان اهمال کاری در درمان اهمال کاری دانشجویان دختر دانشگاه خوارزمی
عارفه ترکاشوند
27
بررسی نقش واسطه ای نیازهای اساسی روان شناختی، عزم ، اهداف پیشرفت ، در رابطه بین ادراک از ساختار کلاس، با اهمال کاری ، درگیری تحصیلی در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی متوسطه دوم. ارائه مدل ساختاری
علیرضا روحی
28
شناسایی عوامل موثر بر شکست تحصیلی دانشجویان در رشته‌های فنی مهندسی: طراحی مدل غربالگری تحصیلی و ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش آن
محمد رضایی
29
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی مغز با اهمال کاری تحصیلی و اعتیاد به اینترنت
فاطمه قنبری
30
مدل ساختاری اهمال کاری تحصیلی بر اساس باورهای فراشناتی درباره اهمال کاری طرحواره های هیجانی با نقش واسطه های اضطراب امتحان
حمید هاشمی پور
31
بررسی رابطه ساختاری عملکرد خانواده بر تاب‌آوری با نقش واسطه‌ای خودتنظیمی هیجانی در دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه
زهرا کاویان
32
بررسی نقش واسطه ای نیازهای اساسی روان شناختی ، عزم ، اهداف پیشرفت در رابطه بین اداراک از ساختار و کلاس با اهمال کاری درگیری تحصیلی در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی متوسطه دوم ارائه مدل ساختاری28051398
علیرضا روحی
33
بررسی رابطه خلاقیت معلمان با علاقه دانش آموزان به تدام آموزش مجازی با نقش واسطه ای محیط خانواده
ریحانه پورمرادی
34
بهبود مهارت خواندن دردانش آموزان دارای اختلال یادگیری خواندن از طریق آموزش کار کردهای اجرایی و روش آموزش تبادی
مهدی بختیاری
35
بررسی رابطه ی بین سبک های یادگیری با اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای مدیریت زمان
سیده زهرا قربانی موسوی
36
بررسی رابطه سبک فرزندپروری، سبک های دلبستگی و هویت در دانشجویان مقطع کارشناسی
محمدامین فقیهی رضائی
37
مقایسه تاثیر الگوی یادگیری زایشی و آموزش راهبرد نقشه مفهومی بر یادگیری ، یادداری، و بار شناختی ادراک شده در درس زیست شناسی دانش آموزان دوره متوسطه دوم
میترا روزبهی
38
بررسی رابطه خلاقیت معلمان با علاقه دانش آموزان به تداوم آموزش مجازی با نقش واسطه ای محیط خانواده
ریحانه پورمرادی
39
جهت گیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت در دانش آموزان دوازدهم تجربی،ریاضی و انسانی
مرتضی قاسمی
40
رابطه ی نیازهای بنیادی روانشناختی با فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه ای رفتارهای ارتقاء دهنده ی سلامت تحصیلی در دانش آموزان متوسطه.
مهسا دادگر
41
مدل یابی ارتباط رابطه والدینی با اهمال کاری تحصیلی براساس نقش واسطه ای خودمهارگری و شفقت به خود
سجاد ایرجی کجوری
42
نقش واسطه ای اهمال کاری تحصیلی فعال در رابطه بین خوشبینی تحصیلی و درگیری تحصیلی
ازیتا بختیاری
43
مقایسه تأثیر برنامه توان بخشی شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی و هدایتگری(مربیگری) مهارت های اجرایی بر کارکردهای شناختی و هیجانی، انگیزش و شایستگی تحصیلی کودکان دارای اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی
راحله گرجی
44
مقایسه تأثیر برنامه مربیگری مهارت های اجرایی و توان بخشی شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کارکردهای شناختی و هیجانی، انگیزش تحصیلی و شایستگی تحصیلی کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
راحله گرجی
دروس ترم جاری
874 - مباحث جدید در روانشناسی تربیتی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
885 - روانشناسی مدرسه - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
675 - روانشناسی تربیتی: مبانی، اصول و نظریه ها - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
675 - روانشناسی تربیتی: مبانی، اصول و نظریه ها - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
669 - شیوه های اصلاح رفتاری- شناختی - روز: یک شنبه - از ساعت 16:30 تا 17:30
669 - شیوه های اصلاح رفتاری- شناختی - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 16:30
669 - شیوه های اصلاح رفتاری- شناختی - روز: یک شنبه - از ساعت 16:30 تا 17:30
669 - شیوه های اصلاح رفتاری- شناختی - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 16:30
669 - شیوه های اصلاح رفتاری- شناختی - روز: شنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
669 - شیوه های اصلاح رفتاری- شناختی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
669 - شیوه های اصلاح رفتاری- شناختی - روز: شنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
669 - شیوه های اصلاح رفتاری- شناختی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
268 - روان شناسی تربیتی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00